Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού ο/η απόφοιτος έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε:

  • να αναπτύσσει πολύ εξειδικευμένη και επικαιροποιημένη γνώση στο εξελισσόμενο τρίπτυχο της μοριακής βιολογίας, γενετικής και βιοτεχνολογίας, που παρέχουν τη βάση για την ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων σε επίκαιρες παγκόσμιες και εθνικές προκλήσεις στην υγεία, τοξικολογία, μικροβιολογία, ιατροδικαστική, αρχαιολογία, παλαιοντολογία, πληθυσμιακή βιολογία και ανίχνευση γενετικά τροποποιημένων οργανισμών,
  • να εξειδικεύει σε βάθος σε εφαρμογές τεχνολογιών αιχμής για τη διάγνωση, την ανάπτυξη φαρμάκων και την εξατομικευμένη θεραπεία,
  • να έχει επίγνωση της διασύνδεσης γενετικών, βιοτεχνολογικών και διατροφικών παραμέτρων στην υγεία και το περιβάλλον,
  • να αναπτύσσει αυτόνομα και να εξελίσσει το γνωσιακό του υπόβαθρο με τη χρήση έγκριτων βάσεων επιστημονικών και βιβλιογραφικών δεδομένων για την άντληση νέας επιστημονικής γνώσης και την επικοινωνία της στο κοινωνικό σύνολο,
  • να συνδυάζει τα εργαλεία της μοριακής και υπολογιστικής βιολογίας για να σχεδιάζει καινοτόμες και διεπιστημονικές προσεγγίσεις για την προώθηση της υγείας, της περιβαλλοντικής ασφάλειας και της ευζωϊας,
  • να παρακολουθεί αυτοδύναμα τις εξελίξεις στο πεδίο της μοριακής βιολογίας και γενετικής, κρίνοντας και παρουσιάζοντας με λογικά επιχειρήματα τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς τους,
  • να επικοινωνεί τις γνώσεις τους στο ευρύ κοινό και αποκτά δεξιότητες ώστε να εντάσσει την επιστήμη του στο κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι,
  • να γνωρίζει τις αρχές από τις οποίες διέπεται το νομικό πλαίσιο που ελέγχει τις εφαρμογές της μοριακής βιολογίας, γενετικής, βιοτεχνολογίας και τις χρησιμοποιεί στην χάραξη στρατηγικών ανάπτυξης πρωτότυπων λύσεων και εφαρμογών με δεοντολογικά ορθό τρόπο,
  • να εξασκεί την επιστήμη και την έρευνα εντός των κανόνων της Βιοηθικής με σεβασμό απέναντι στην επιστημονική κοινότητα, την παραγωγή, το περιβάλλον, τηνκοινωνία, τη νομοθεσία και τη  διαφορετικότητα,
  • να αναπτύσσει ικανότητες αυτόνομης σκέψης, επίλυσης επιστημονικών προκλήσεων, και  αναζήτησης πρωτότυπων ερευνητικών ερωτημάτων.